Супер-розіграші 2013

Супер-розіграші 2013

Налякати до смерті, розчулити до сліз, шокувати — в гонитві за прибутками та популярністю компанії переходять всі розумні межі, аби лише звернути увагу на їхній продукт.

3 182 0

Спеціально до Дня Сміху я підготував для Тебе найкращі рекламні розіграші 2013 року. Смійся на здоров’я!

Кінець світу від компанії LG

Співробітники компанії LG вирішили зіграти з людьми злий жарт. Уяви собі, людина приходить влаштовуватись на роботу, аж тут за вікном починається справжній армагеддон земля руйнується прямо на очах.

Різдвяне диво від WestJet

Напередодні Різдва компанія WestJet влаштувала своїм клієнтам справжнє диво. Кожен пасажир отримав подарунок, про який так довго мріяв.

Тест-драйв від Pepsi

Бідний продавець автосалону і не здогадується, що наступний тест-драйв він запам’ятає на все життя. Звідки було чоловікові знати, що його випадковий водій — гонщик американської серії NASCAR, а банка Pepsi оснащена прихованою камерою?

Виграти смартфон від Samsung

В спеціально встановлених автоматах залізничного вокзалу Цюріха можна виграти смартфон Samsung Galaxy S4! Все, що потрібно зробити — не відводячи очей, протягом 60 хвилин дивитися на смартфон в автоматі. Завдяки функції Smart Pause, він дає сигнал, тільки-но відведеш погляд від екрану. Та чи витримає хтось таке випробування, коли перед ним влаштовують ціле театральне дійство, намагаючись відволікти потенційного переможця?

Photoshop на зупинці

Ще одна цікава реклама програми Photoshop. Відомий фотохудожник Ерік Йоханссон редагував зображення людей, які чекали на маршрутку, в режимі реального часу. Уявляєш реакцію людей, які помічали себе, видозмінених і кумедних, на екрані рекламного щита?

Червоне і чорне від Coca-Cola

Чи помітять люди різницю між Coca-Cola та Coke Zero, якщо другий напій міститиметься у баночці від першого? Як тільки перехожий купував «Coca-Cola» в автоматі, все навколо змінювало колір з червоного на чорний. Та мало хто помічав різницю, поки баночка в руках самого покупця не ставала чорною.

Як бачиш, заради популярності та визнання відомі бренди ладні на все. Отож, будь обережний, можливо, за рогом сусіднього будинку на Тебе чекає черговий рекламний розіграш.

Помітили орфографічну помилку? Виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Рейтинг

3 182 0

оцінити публікацію

Додатив замітки

Коментарі до: Супер-розіграші 2013

Щоб залишити коментар   авторизуйтесь

Коментарі:

Немає результатів.