Маленькі хитрощі, які має знати кожен
Гадаєш, дар спілкування з публікою — це унікальний дарунок небес? А от і ні! Сьогодні я поділюся з Тобою маленькими хитрощами, які допоможуть стати ближчим до співрозмовника. Витончені психологічні прийоми неодмінно зроблять Твоє життя яскравішим та ще цікавішим.
Чи знаєш Ти, що коли група людей разом із чогось сміється, кожен інстинктивно дивиться на людину, яка йому симпатична, або ж більше від усіх подобається. А на кого дивишся Ти під час загальних веселощів?
Чи доводилося Тобі коли-небудь бути присутнім на зборах, де хтось гостро критикував Твої дії? Якщо так, наступного разу обов’язково сядь поряд з людиною, від якої очікуєш негативних слів. Доведено: бажання атакувати у неї одразу пропаде, або, принаймні, стане на багато м'якшим.
Тобі давно подобається хтось із класу? Запропонуй йому (їй) захоплюючу спільну розвагу. Якщо Ви обоє в захваті від комп'ютерних ігор, прекрасний вихідний з азартом і яскравими враженнями Вам гарантований.
Спільні розваги неабияк зближують. А позитивні емоції від таких зустрічей тепер завжди будуть асоціюватися з Тобою.
Не варто перепитувати, якщо на поставлене запитання співрозмовник відповів ухильно або лише частково. Просто мовчки подивися йому в очі. Зрозумівши, що відповідь Тебе не влаштовує, він, швидше за все, сам продовжить говорити.
Хочеш відчути себе щасливим? Частіше посміхайся! Адже не лише приємні емоції можуть викликати у нас посмішку, але й усмішка здатна змусити нас відчути щастя.
Якщо показати людині щиру радість від зустрічі, наступного разу вона сама буде рада Тебе бачити. (До речі, собаки постійно виконують з нами цей трюк).
Постарайся не вживати в розмові фраз «мені здається», «я думаю». Вони додають Твоїм словами ефекту невпевненості.
Багато людей плутають досконалість з упевненістю. Вір у себе та власні сили, усім своїм виглядом демонструй впевненість — і люди підуть за Тобою.
Практика показує — люди схильні погоджуватися на меншу послугу після того, як відмовили у більшій.
А це правило частенько беруть на замітку працівники сфери обслуговування. Якщо за Твоєю спиною висітиме дзеркало, співрозмовник стане вести себе значно коректніше. Ніхто ж не хоче бачити себе злим і роздратованим.
Маленькі хитрощі, які має знати кожен
Щоб залишити коментар авторизуйтесь
Коментарі: